„Dainuoju ir tiesiu vėliavą Lietuvai“

Konferencija „TAU, JAUNIME"

Integruota istorijos ir literatūros pamoka

ŠMSM informuoja!

Mokinių pažangos skatinimo projektas

Video galerija

Pamokų laikas

1) 8.40 – 9.25

2) 9.35 – 10.20

3) 10.30 – 11.15

4) 11.45 – 12.30

5) 12.40 – 13.25

6) 13.35 – 14.20

7) 14.25 – 15.10

8) 15.15 – 16.00

Statistika

Dabar svetainėje 83 svečiai ir narių nėra

1512280
Šiandien
Vakar
Šią savaitę
Praeitą savaitę
Šį mėnesį
Praeitą mėnesį
Iš viso
1040
1879
4495
1496890
24131
27410
1512280
IP adresas: 172.31.28.20
2024-04-25 15:50

Rėmėjai ir partneriai

Kristianstado švedų - lietuvių bendruomenė

VĮ Tauragės miškų urėdija

Kaimo bendruomenė „Žygava“

Žygaičių šv. Petro ir Pauliaus parapijos klebonas Tomas Domarkas

Konferencija – kūrybinės dirbtuvės „STEAM – rytojaus pasaulio kūrėjams“

  • Paskelbta: 2022 m. birželio 1 d., Trečiadienis 18:45
  • Peržiūros: 281

Birželio 1 dieną mūsų gimnazijos komanda, Gintautas (7 kl.), Ieva (7 kl.), Matas (8 kl.), Ugnė (1G kl.), Estrėja (1G kl.), Gytis (1G kl.) bei mokytojai Lina ir Arūnas, dalyvavo konferencijoje – kūrybinėse dirbtuvėse „STEAM – rytojaus pasaulio kūrėjams“. Jos metu mokiniai klausėsi paskaitų, plačiau  sužinojo apie STEAM, žaliąją energetiką, ar plaukų plovimas yra cheminis eksperimentas, robotus, dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse: „Gamtos mokslų paslaptys“, „Žalioji energetika“, „(Ne)iššūkis – robotika“. Malonu buvo matyti susidomėjusius mokinių veidus, rimtai besidarbuojančius. Rytojui reikia tokių kūrėjų!

Mokytojai Arūnas ir Lina

 

 

Vykdomi projektai

ES paramos projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

Projektas, panaudojant Klimato kaitos specialios programos lėšas finansuojamai priemonei „Atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimas visuomenės ir gyvenamosios paskirties pastatuose“

Mūsų gimnazija

Mokyklų pripažinimo sveikatą stiprinančiomis mokyklomis komisija įvertino mūsų gimnazijos sveikatos stiprinimo programą ir priėmė sprendimą pripažinti mūsų mokyklą sveikatą stiprinančia mokykla.